Mes pantalons

Que de résultats. Je suis tombé amoureuse d'un livre que mon amie Christèle m'a offert pour mon anniversaire. Depuis je me suis lancée dans la confection d'habits pour enfants. Je suis très fière de moi.
J'ai réussi à faire des robes, la felix deux fois. malheureusement Victoria n'aime pas les porter plus de quelques minutes. Je lui ai fait des pantalons et des vestes aussi. Le livre : "Sewing clothes kids love".
Christel


What a result. i fell in love with a book my friend Christèle bought me for my birthday. Since I have been making clothes for kids. I am proud of myself. I malaged to make dresses, the feliz in the book twice. unfortunately Victoria does not like wearing them for more than a few minutes. I made trousers and jackets too. The book is called "Sewing clothes kids love"
Christel




No comments:

Post a Comment